Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi "Noc Aniołów"

Nowa piosenka to kolejny etap współpracy polskiej artystki z Orbit Refreshers (screen: YouTube/Young Leosia)

Marka Orbit Refreshers jest partnerem piosenki i teledysku "Noc Aniołów" Young Leosi. W tekście utworu znalazły się nawiązania do marki.

Teledysk do "Nocy Aniołów" został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, autora wideo Mohera oraz marki. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy polskiej artystki z Orbit Refreshers.

Czytaj też: Friz i Izak wspierają młodych twórców w akcji dla Mountain Dew

Marka, współpracując z wokalistką, chce docenić osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie.

Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów EssenceMediacom, a za działania public relations Garden of Words.

Czytaj też: Marketing wspierający LGBT, prawa kobiet i równość płci wciąż w Polsce kontrowersyjny

(KAP, 05.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.