Marka Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi "Noc Aniołów"
Nowa piosenka to kolejny etap współpracy polskiej artystki z Orbit Refreshers (screen: YouTube/Young Leosia)
Marka Orbit Refreshers jest partnerem piosenki i teledysku "Noc Aniołów" Young Leosi. W tekście utworu znalazły się nawiązania do marki.
Teledysk do "Nocy Aniołów" został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, autora wideo Mohera oraz marki. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy polskiej artystki z Orbit Refreshers.
Czytaj też: Friz i Izak wspierają młodych twórców w akcji dla Mountain Dew
Marka, współpracując z wokalistką, chce docenić osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie.
Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów EssenceMediacom, a za działania public relations Garden of Words.
Czytaj też: Marketing wspierający LGBT, prawa kobiet i równość płci wciąż w Polsce kontrowersyjny
(KAP, 05.08.2024)