Szefowa marketingu i PR "Pulsu Biznesu" dołącza do projektu Grzegorza Nawackiego

O dołączeniu Karoliny Kowalskiej do projektu Grzegorz Nawacki poinformował na LinkedIn (screen: LinkedIn/Grzegorz Nawacki)
Karolina Kowalska, wcześniej dyrektorka marketingu i public relations w "Pulsie Biznesu", dołączyła do projektu medialnego Grzegorza Nawackiego, byłego naczelnego "PB".
O dołączeniu Kowalskiej Nawacki poinformował we wpisie na LinkedIn. Karolina Kowalska ma być co-CEO - współprezeską. Będzie odpowiedzialna za obszary marketingu, monetyzacji i eventy.
"Nie znam lepszej merytorycznie osoby i uwielbiam z Karoliną pracować, dlatego z ogromną radością podzielę się pozycją prezesa" - napisał Grzegorz Nawacki. "To nowy model zarządzania w polskich mediach, ale u nas wszystko jest nowe! Cieszę się, że będziemy budować medium nowej kategorii wspólnie. Bez niej trudno byłoby mi zrealizować ten ambitny projekt, a mając ją w drużynie jestem pewien sukcesu. Mamy mnóstwo pomysłów, które z nową energią i nowymi możliwościami będziemy realizować" - zapowiedział.
Karolina Kowalska w "Pulsie Biznesu" przepracowała 14 lat, początkowo jako marketing manager, następnie dyrektorka marketingu i PR oraz rozwoju i produktów cyfrowych. Była też dyrektorką marketingu i eventów, a od maja 2018 roku - chief marketing officer. Z wydawnictwem Bonnier pożegnała się w maju, miesiąc po odejściu Nawackiego.
Nowy projekt medialny organizowany przez Grzegorza Nawackiego będzie miał profil ekonomiczny, ale poszerzony również o inną tematykę. Medium pojawi się w sieci jesienią.
(PAR, 02.08.2024)
