80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Xyz.pl od piątku w modelu subskrypcyjnym. 9 zł za pierwszy miesiąc

"Strategicznie wierzymy tylko w model płatnych treści" - mówił "Press" Grzegorz Nawacki, założyciel i redaktor naczelny Xyz.pl (screen: Xyz.pl)

Serwis Xyz.pl, uruchomiony w październiku przez byłego naczelnego "Pulsu Biznesu" Grzegorza Nawackiego, w piątek 10 stycznia uruchamia model subskrypcyjny - dowiedział się "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że za miesięczną subskrypcję trzeba będzie zapłacić 49 zł, ale pierwszy miesiąc ma kosztować 9 zł.

Dla porównania regularna cena subskrypcji "Pulsu Biznesu" to 99 zł miesięcznie, a dostęp do Parkiet.com kosztuje 49 zł za miesiąc.

Ponadto Xyz.pl proponuje 50-proc. rabat na roczną subskrypcję dla użytkowników, którzy do czwartku włącznie zapiszą się na newsletter Grzegorza Nawackiego "Działo się w tym tygodniu". Promocyjnie cena za roczny dostęp ma wynosić 294 zł.

"Strategicznie wierzymy tylko w model płatnych treści" - mówił "Press" Grzegorz Nawacki, założyciel i redaktor naczelny Xyz.pl. "Produkujemy na tyle wartościowe materiały, że pobieranie za nie opłaty nie jest niczym nadzwyczajnym, tym bardziej że subskrypcja ma być porównywalna z ceną za Netflix, czyli 40-50 zł. Złoty lub półtora za dzień czytania pogłębionych tekstów ze świata biznesu, technologii, polityki czy sportu nie jest ceną wysoką" - tłumaczył.

Z kolei "Presserwisowi" Nawacki wyjaśniał w grudniu: "Wprowadzimy tak zwany dynamiczny paywall. W skrócie, nowi użytkownicy na początku będą mieli darmowy dostęp do nieco większej liczby materiałów niż użytkownicy, którzy odwiedzali nas wcześniej"

Jak piszemy w najnowszym "Press", dalekosiężne plany są ambitne, za pięć lat subskrybentów ma być ok. 30 tys.

Zespół Xyz.pl liczy ponad 40 osób, z czego w redakcji pracuje ok. 30. Wicenaczelną jest Małgorzata Grzegorczyk, a szefem newsroomu Cezary Szczepański. Za rozwój płatnych treści odpowiada Joanna Urbaniak. Karolina Kowalska jako co-CEO zajmuje się marketingiem, monetyzacją i ventami.

Wiodącym inwestorem serwisu jest RiO, fundusz twórcy InPostu Rafała Brzoski.

(KOZ, 09.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.