Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od czerwca w spółce Wyborcza działa zespół ds. wzrostu. Rozwijanie treści cyfrowych

Zespół ds. wzrostu ma zajmować się bieżącą analizą treści publikowanych w „Gazecie Wyborczej" i dostosowywaniem ich do potrzeb subskrybentów oraz nowych czytelników (fot. materiały prasowe)

W spółce Wyborcza działa już zespół ds. wzrostu odpowiedzialny za rozwijanie treści cyfrowych serwisów wydawanych pod tą marką.

W skład zespołu wchodzą:

  • Marta Ciastoch – szefowa działu marketingu treści,
  • Martyna Turska – szefowa działu podcasty i wideo,
  • Adam Dychała z zespołu rozwoju produktu i IT odpowiedzialny za narzędzia Big Data,
  • Michał Szaflarski – szef działu SEO i social mediów
  • oraz Marcin Ręczmin – szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl.

Czytaj też: "Ale Historia" nie będzie już osobnym dodatkiem "Gazety Wyborczej"

Zespół ds. wzrostu ma zajmować się bieżącą analizą treści publikowanych w "Gazecie Wyborczej" i dostosowywaniem ich do potrzeb subskrybentów oraz nowych czytelników. Jak czytamy w komunikacie, zespół wypracowuje też rekomendacje dla redakcji po to, by artykuły "Gazety Wyborczej" "trafiały w sedno zainteresowań (czytelników – red.) oraz reagowały na ważne społecznie zjawiska i trendy".

Marta Ciastoch dołączyła do zespołu "Gazety Wyborczej" w styczniu. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska jako wicenaczelna Noizz.pl oraz wydawczyni Newsweek.pl.

Martyna Turska jest pomysłodawczynią i twórczynią pierwszego podcastu "Gazety Wyborczej" "8:10". Obecnie zarządza produkcją audio i wideo "Wyborczej".

Adam Dychała zaczynał pracę w "Gazecie Wyborczej" jako redaktor i wydawca strony internetowej "Gazety Stołecznej". Pracował w zespole subskrypcji i SEO. Był wydawcą strony głównej Wyborcza.pl oraz product owner serwisu odpowiedzialnym – wraz z zespołem – za ostatni redesign strony. Wrócił do redakcji dziennika w maju, po rocznej przerwie.

Czytaj też: Zmiany w zarządzie Agory. Dołączą Siuzdak-Zyga i Strzelecki, odejdzie Grabowski

Michał Szaflarski pracuje w "Gazecie Wyborczej" od 2008 roku jako dziennikarz. Doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał w "Gazecie Stołecznej" oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 roku.

Marcin Ręczmin w "Gazecie Wyborczej" jest od czterech lat. Wcześniej był związany z Wirtualną Polską, gdzie był szefem serwisów kulturalnych i Magazynu, kierował też stroną główną oraz newsroomem WP.

Czytaj też: Spada zaufanie do mediów informacyjnych w Polsce. Nowy raport Reuters Institute

(MZD, 19.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.