Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Finanse Telewizji Polsat  |  Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ale Historia" nie będzie już osobnym dodatkiem "Gazety Wyborczej"

"Ale Historia" zaczęła się ukazywać w styczniu 2012 roku (fot. materiały prasowe)

"Gazeta Wyborcza" (Grupa Agora) po ponad 12 latach rezygnuje z wydawania tygodnika "Ale Historia" jako osobnego dodatku.

"Zmieniamy formułę wydawania tygodnika »Ale Historia«. Od przyszłego tygodnia nie będzie już osobną gazetą, lecz częścią magazynu »Wolna Sobota«" – poinformowano czytelników w weekendowym wydaniu "GW".

Czytaj też: Zmiany w zarządzie Agory. Dołączą Siuzdak-Zyga i Strzelecki, odejdzie Grabowski

Jakie były powody tej decyzji? Dorota Kruk, szefowa komunikacji spółki Wyborcza, w poniedziałek nie odpowiedziała na nasze pytania w tej sprawie.

Od soboty 22 czerwca standardowa objętość "Wolnej Soboty", sobotnio-niedzielnego wydania "GW", ma wynosić 48 stron. Do tej pory miała 44 strony (główny grzbiet liczył 36 stron, a kolejnych osiem "Ale Historia").

"Ale Historia" zaczęła ukazywać się w styczniu 2012 roku – początkowo w poniedziałki, a ostatnio w soboty.

Redaktor naczelny "Ale Historia" Mirosław Maciorowski jest również szefem "Wolnej Soboty".

Czytaj też: TVP wciąż nie porozumiała się z BGK co do wykupu swoich obligacji o wartości 550 mln zł

(KOZ, 18.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.