Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tygodnik Podhalański” na Patronite zebrał deklaracje na miesięczne wpłaty 3,5 tys. zł. „Myśleliśmy, że będzie gorzej”

– Liczymy na wsparcie nie tylko naszych czytelników z regionu, ale też mieszkańców innych części Polski. Bo góry są nie tylko tych, którzy mieszkają w ich pobliżu, ale nas wszystkich – mówi Jerzy Jurecki (screen: Patronite.pl)

„Tygodnik Podhalański” po dwóch tygodniach prowadzenia zbiórki w serwisie crowdfundingowym Patronite.pl ma zadeklarowane wpłaty na ponad 3,5 tys. zł. W zbiórce dotychczas wzięło udział ponad 60 wpłacających. – Zbiórka się rozkręca. Jestem dumny, że już tyle osób nam zaufało – mówi Jerzy Jurecki, dziennikarz i wydawca „Tygodnika Podhalańskiego”.

Jerzy Jurecki zapewnia, że pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na rozwój tytułu w nowych internetowych kanałach komunikacji. „Mamy kolejne plany, jak dotrzeć z najlepszą porcją nowych informacji. Nie tylko w papierowej gazecie, ale także przez internet, w produkcjach filmowych, podcastach czy interaktywnych przedsięwzięciach. Pomysłów jest wiele. By je zrealizować, potrzebujemy jednak Waszego wsparcia” – napisano w opisie zbiórki w serwisie Patronite.

Czytaj też: Przewodniczący KRRiT i RMN spotkają się z szefami mediów publicznych. Ale z "legalnymi"

– Liczymy na wsparcie nie tylko naszych czytelników z regionu, ale też mieszkańców innych części Polski. Bo góry są nie tylko tych, którzy mieszkają w ich pobliżu, ale nas wszystkich. My opisujemy różne nieprawidłowości, na przykład przejmowanie działek przez deweloperów, wycinanie przez nich lasów i zabudowywanie gór inwestycjami, które nigdy nie powinny powstać – mówi Jerzy Jurecki.

Kampanię na Patronite (którą można samodzielnie sprawdzić pod tym linkiem) przygotował zespół "Tygodnika" przy wsparciu konsultantów Media Development Investment Fund. Autorką konceptu graficznego – z charakterystyczną tatrzańską granią i karpacką rozetką – była Karolina Szpakowska, laureatka nagrody głównej konkursu Young Design 2024. Za rozwinięcie i realizację komunikacji odpowiadała nowa agencja Summer Creative, a całość nadzorował Andrzej Jurecki, dyrektor artystyczny gazety.

Czytaj też: Polsat bez "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni". Górski: "Na konflikcie tracą wszyscy"

(MAK, 03.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.