Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tygodnik Podhalański” na Patronite zebrał deklaracje na miesięczne wpłaty 3,5 tys. zł. „Myśleliśmy, że będzie gorzej”

– Liczymy na wsparcie nie tylko naszych czytelników z regionu, ale też mieszkańców innych części Polski. Bo góry są nie tylko tych, którzy mieszkają w ich pobliżu, ale nas wszystkich – mówi Jerzy Jurecki (screen: Patronite.pl)

„Tygodnik Podhalański” po dwóch tygodniach prowadzenia zbiórki w serwisie crowdfundingowym Patronite.pl ma zadeklarowane wpłaty na ponad 3,5 tys. zł. W zbiórce dotychczas wzięło udział ponad 60 wpłacających. – Zbiórka się rozkręca. Jestem dumny, że już tyle osób nam zaufało – mówi Jerzy Jurecki, dziennikarz i wydawca „Tygodnika Podhalańskiego”.

Jerzy Jurecki zapewnia, że pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na rozwój tytułu w nowych internetowych kanałach komunikacji. „Mamy kolejne plany, jak dotrzeć z najlepszą porcją nowych informacji. Nie tylko w papierowej gazecie, ale także przez internet, w produkcjach filmowych, podcastach czy interaktywnych przedsięwzięciach. Pomysłów jest wiele. By je zrealizować, potrzebujemy jednak Waszego wsparcia” – napisano w opisie zbiórki w serwisie Patronite.

Czytaj też: Przewodniczący KRRiT i RMN spotkają się z szefami mediów publicznych. Ale z "legalnymi"

– Liczymy na wsparcie nie tylko naszych czytelników z regionu, ale też mieszkańców innych części Polski. Bo góry są nie tylko tych, którzy mieszkają w ich pobliżu, ale nas wszystkich. My opisujemy różne nieprawidłowości, na przykład przejmowanie działek przez deweloperów, wycinanie przez nich lasów i zabudowywanie gór inwestycjami, które nigdy nie powinny powstać – mówi Jerzy Jurecki.

Kampanię na Patronite (którą można samodzielnie sprawdzić pod tym linkiem) przygotował zespół "Tygodnika" przy wsparciu konsultantów Media Development Investment Fund. Autorką konceptu graficznego – z charakterystyczną tatrzańską granią i karpacką rozetką – była Karolina Szpakowska, laureatka nagrody głównej konkursu Young Design 2024. Za rozwinięcie i realizację komunikacji odpowiadała nowa agencja Summer Creative, a całość nadzorował Andrzej Jurecki, dyrektor artystyczny gazety.

Czytaj też: Polsat bez "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni". Górski: "Na konflikcie tracą wszyscy"

(MAK, 03.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.