Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CPK unieważnił przetarg na audyt działań marketingowych. Nikt nie złożył oferty

Przetarg CPK ruszył 28 lutego (fot. materiały prasowe)

Centralny Port Komunikacyjny unieważnił postępowanie przetargowe, które dotyczyło wyboru firmy odpowiedzialnej za przeprowadzenie audytu działalności spółki w zakresie marketingu i PR.

Powodem odwołania przetargu jest fakt, że żadna firma nie złożyła oferty w postępowaniu.

Czytaj też: Partia Razem uruchamia kampanię "0% sensu" przeciwko kredytowi 0%

Przetarg został uruchomiony 28 lutego. Początkowo firmy mogły składać oferty do 2 kwietnia, ale CPK przesunął deadline najpierw na 11 kwietnia, a następnie na 25 kwietnia. Później termin przesunął się o kolejny miesiąc. 27 maja CPK poinformował o unieważnieniu postępowania.

(KAP, 28.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.