CPK unieważnił przetarg na audyt działań marketingowych. Nikt nie złożył oferty
28.05.2024, 06:02

Przetarg CPK ruszył 28 lutego (fot. materiały prasowe)
Centralny Port Komunikacyjny unieważnił postępowanie przetargowe, które dotyczyło wyboru firmy odpowiedzialnej za przeprowadzenie audytu działalności spółki w zakresie marketingu i PR.
Powodem odwołania przetargu jest fakt, że żadna firma nie złożyła oferty w postępowaniu.
Czytaj też: Partia Razem uruchamia kampanię "0% sensu" przeciwko kredytowi 0%
Przetarg został uruchomiony 28 lutego. Początkowo firmy mogły składać oferty do 2 kwietnia, ale CPK przesunął deadline najpierw na 11 kwietnia, a następnie na 25 kwietnia. Później termin przesunął się o kolejny miesiąc. 27 maja CPK poinformował o unieważnieniu postępowania.
(KAP, 28.05.2024)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
