Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CPK dopiero szuka firmy, która zrobi audyt działań marketingowych wokół tej inwestycji

Oferty można składać do 2 kwietnia (fot. materiały prasowe)

Centralny Port Komunikacyjny uruchomił przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za przeprowadzenie audytu dotychczasowej działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.

Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za stworzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, a także oceny, wnioski i rekomendacje, na temat dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.

Przypomnijmy, że wśród dotychczasowych kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za promowanie projektu. Do tego CPK wydało około miliona zł na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. trafiło do prasy lokalnej. 250 tys. otrzymała natomiast firma Stor9, która należy do Roberta Lewandowskiego, a która była odpowiedzialna za współpracę z zakresu influencer marketingu.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty w przetargu do 2 kwietnia br. poprzez portal zakupowy CPK.

Przypomnijmy, że pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego Maciej Lasek zapowiadał, że pełny audyt dotyczący działań CPK zostanie ukończony w pierwszej połowie tego roku.

(KAP, 28.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.