CPK dopiero szuka firmy, która zrobi audyt działań marketingowych wokół tej inwestycji
Oferty można składać do 2 kwietnia (fot. materiały prasowe)
Centralny Port Komunikacyjny uruchomił przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za przeprowadzenie audytu dotychczasowej działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za stworzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, a także oceny, wnioski i rekomendacje, na temat dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.
Przypomnijmy, że wśród dotychczasowych kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za promowanie projektu. Do tego CPK wydało około miliona zł na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. trafiło do prasy lokalnej. 250 tys. otrzymała natomiast firma Stor9, która należy do Roberta Lewandowskiego, a która była odpowiedzialna za współpracę z zakresu influencer marketingu.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty w przetargu do 2 kwietnia br. poprzez portal zakupowy CPK.
Przypomnijmy, że pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego Maciej Lasek zapowiadał, że pełny audyt dotyczący działań CPK zostanie ukończony w pierwszej połowie tego roku.
(KAP, 28.02.2024)