Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przełomowa propozycja Ministerstwa Kultury  |  Co jeszcze zakłada projekt ustawy medialnej? Tłumaczymy  |  Operatorzy telekomunikacyjni przeciwko dodatkowym tantiemom  |  Wydawca "Angory" podwoił zysk  |  Katolicka Agencja Informacyjna na minusie  |  Telewizja Polsat kontynuuje serial  |  T-Mobile włączy olimpijskie kanały  |  Radio Elka z Leszna  |  Dla kogo kolejna transza z abonamentu?  |  Polsat Cafe z kontynuacją  |  RMF Classic  |  Kandydat do rady nadzorczej Agory  |  Powstała monografia Radia Koszalin  |  Czy czeka nas upadek księgarń i małych wydawnictw?  |  Agencja Verbum zaoferuje  |  Brandlift  |  Timecode Film Production zmienia logo i komunikację  |  OpenAI chce zyskać dostęp do większej liczby baz danych  |  Netflix przedłużył partnerstwo reklamowe z Microsoftem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek", "Sieci", "Do Rzeczy" i "Gazeta Polska" poprawiły wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale

W pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła 80 464 egz.

Z informacji o sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał 2024 roku wynika, że wzrost odnotowały cztery tytuły. Liderem segmentu pozostaje "Polityka".

Według danych PBC średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w pierwszym kwartale 2024 wyniosła 80 464 egz., z czego 55 379 egz. to wydania drukowane, a 25 086 – e-wydania. W stosunku do pierwszego kwartału 2023 roku średnia sprzedaż "Polityki" spadła o 2,5 proc.

Na drugim miejscu jest "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią 61 849 egz. (wzrost o 5,2 proc.), w tym 44 733 egz. wydań drukowanych i 17 116 e-wydań.

Trzeci jest tygodnik "Sieci" (Fratria) - 33 066 egz. (wzrost o 14,2 proc.), z czego 26 057 egz. to wydania drukowane i 7009 e-wydania.

Czytaj też: WP w dwa dni zwolni 120 osób, wczoraj 10 dziennikarzy. "Zero sentymentu w biznesie"

Kolejne w zestawieniu są:

  • "Do Rzeczy" (Orle Pióro) - 31 647 egz. (wzrost o 13,46 proc.), z czego 22 839 to wydania drukowane, a 8808 to e-wydania;
  • „Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 31 087 egz. (wzrost o 72,2 proc.), z czego 28 481 to wydania drukowane i 2606 e-wydania;
  • "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 21 912 egz. (bez zmian), z czego 16 616 to wydania drukowane, a 5295 e-wydania;
  • "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 11 921 egz. (bez zmian) - wszystkie sprzedane egz. to wydania drukowane.

W zestawieniu tygodników znalazły się również:

  • "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) ze średnią sprzedażą 59 359 egz. (spadek o 10,3 proc.), z czego 58 427 to wydania drukowane, a 932 to e-wydania,
  • oraz tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) - 140 971 egz. (spadek o 6,6 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Znak przeprasza syna Kory za fragmenty jej biografii, ale podtrzymuje, że książka jest rzetelna

(MZD, 22.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.