Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek", "Sieci", "Do Rzeczy" i "Gazeta Polska" poprawiły wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale

W pierwszym kwartale 2024 roku średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła 80 464 egz.

Z informacji o sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał 2024 roku wynika, że wzrost odnotowały cztery tytuły. Liderem segmentu pozostaje "Polityka".

Według danych PBC średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w pierwszym kwartale 2024 wyniosła 80 464 egz., z czego 55 379 egz. to wydania drukowane, a 25 086 – e-wydania. W stosunku do pierwszego kwartału 2023 roku średnia sprzedaż "Polityki" spadła o 2,5 proc.

Na drugim miejscu jest "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) ze średnią 61 849 egz. (wzrost o 5,2 proc.), w tym 44 733 egz. wydań drukowanych i 17 116 e-wydań.

Trzeci jest tygodnik "Sieci" (Fratria) - 33 066 egz. (wzrost o 14,2 proc.), z czego 26 057 egz. to wydania drukowane i 7009 e-wydania.

Czytaj też: WP w dwa dni zwolni 120 osób, wczoraj 10 dziennikarzy. "Zero sentymentu w biznesie"

Kolejne w zestawieniu są:

  • "Do Rzeczy" (Orle Pióro) - 31 647 egz. (wzrost o 13,46 proc.), z czego 22 839 to wydania drukowane, a 8808 to e-wydania;
  • „Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 31 087 egz. (wzrost o 72,2 proc.), z czego 28 481 to wydania drukowane i 2606 e-wydania;
  • "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 21 912 egz. (bez zmian), z czego 16 616 to wydania drukowane, a 5295 e-wydania;
  • "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 11 921 egz. (bez zmian) - wszystkie sprzedane egz. to wydania drukowane.

W zestawieniu tygodników znalazły się również:

  • "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) ze średnią sprzedażą 59 359 egz. (spadek o 10,3 proc.), z czego 58 427 to wydania drukowane, a 932 to e-wydania,
  • oraz tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) - 140 971 egz. (spadek o 6,6 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Znak przeprasza syna Kory za fragmenty jej biografii, ale podtrzymuje, że książka jest rzetelna

(MZD, 22.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.