Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Krzywda, cierpienie, ból są niezależne od płci". Kampania edukacyjna Sexedpl

Spoty pokazują przemocową sytuację w klubie, której doświadcza mężczyzna (screen: YouTube/SEXEDPL)

Fundacja Sexedpl wystartowała z odsłoną kampanii edukacyjnej wspierającej działanie Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020.

Kampania ma nie tylko informować o Antyprzemocowej Linii Pomocy, lecz także edukować w zakresie rozumienia, dostrzegania i przeciwdziałania przemocy, której doświadczają również mężczyźni.

Czytaj też: "Zapach grzechu LGBT" w kampanii Grupy Stonewall. Odpowiedź na słowa abp. Wojdy

Spoty przygotowane przez Fundację Sexedpl i reżysera Jana Dybusa (wyprodukowane przez Papaya Films, zdjęcia: Igor Połaniewicz) pokazują przemocową sytuację w klubie, której doświadcza mężczyzna.

"Krzywda, cierpienie, ból są niezależne od płci. Warto walczyć ze stereotypowymi przekonaniami, np. takimi, według których mężczyźni nie mogą być ofiarami nadużyć seksualnych" – tłumaczy Michał Jóźwiak, psycholog i psychoterapeuta.

Czytaj też: Mój kawałek podłogi. Rozmowa ze Sławomirem Stępniewskim, CEO w dentsu Polska & CEE

(AMS, 10.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.