Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twarze influencerów w kampanii Godzina dla Ziemi WWF. "Bo woda była za słona"

Działania będą prowadzone do początku kwietnia (fot. materiały prasowe)

Fundacja WWF Polska uruchomiła kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W działaniach kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki.

Na materiałach promocyjnych pojawiło się pięć znanych osób, które wcielają się w role płaczących rzek. Są to: Majka Jeżowska, Iga "Ofelia" Krefft, Ula Dębska, Michał "Rozkoszny" Korkosz i Michał Piróg. Hasło kampanii to "Bo woda była za słona", które nawiązuje do znanego hasła kampanii antyprzemocowej. Ambasadorzy kampanii personifikują rzeki. Każdy zwraca uwagę na inny problem przemocy, jaka spotyka rzeki z ręki człowieka.

Czytaj też: Douglas rusza z kampanią z wirtualną influencerką stworzoną ze wsparciem AI

Godzina dla Ziemi WWF rozpocznie się 23 marca o 20.30. Fundacja namawia, aby o tej porze na godzinę uczestnicy akcji zgasili światła w swoich mieszkaniach.

Kampania ma na celu również promocję petycji, która wzywa rząd, aby o rzekach decydowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska, a nie jak dotychczas Ministerstwo Infrastruktury. Petycja znajduje się na stronie Godzinadlaziemi.pl.

Fundacja WWF Polska odpowiada w tej kampanii za strategię komunikacji, strategię mediową i koncept kreatywny. Zdjęcia bohaterom zrobiła fotografka Małgorzata Popinigis, MUA Anna Kobalczyk, a produkcją sesji zajął się Dom Produkcyjny JOHO. Agencja FCB&TheMilkman w zespole z graficzką fundacji odpowiadała za stworzenie key visualu.

Za współpracę z bohaterami i bohaterkami kampanii odpowiada Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu. Kampania WWF Polska trwa od 11 marca do początku kwietnia.

Czytaj też: Donald Trump przeciwny zakazaniu TikToka w USA, bo Joe Biden to popiera

(KAP, 13.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.