Twarze influencerów w kampanii Godzina dla Ziemi WWF. "Bo woda była za słona"
Działania będą prowadzone do początku kwietnia (fot. materiały prasowe)
Fundacja WWF Polska uruchomiła kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W działaniach kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki.
Na materiałach promocyjnych pojawiło się pięć znanych osób, które wcielają się w role płaczących rzek. Są to: Majka Jeżowska, Iga "Ofelia" Krefft, Ula Dębska, Michał "Rozkoszny" Korkosz i Michał Piróg. Hasło kampanii to "Bo woda była za słona", które nawiązuje do znanego hasła kampanii antyprzemocowej. Ambasadorzy kampanii personifikują rzeki. Każdy zwraca uwagę na inny problem przemocy, jaka spotyka rzeki z ręki człowieka.
Czytaj też: Douglas rusza z kampanią z wirtualną influencerką stworzoną ze wsparciem AI
Godzina dla Ziemi WWF rozpocznie się 23 marca o 20.30. Fundacja namawia, aby o tej porze na godzinę uczestnicy akcji zgasili światła w swoich mieszkaniach.
Kampania ma na celu również promocję petycji, która wzywa rząd, aby o rzekach decydowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska, a nie jak dotychczas Ministerstwo Infrastruktury. Petycja znajduje się na stronie Godzinadlaziemi.pl.
Fundacja WWF Polska odpowiada w tej kampanii za strategię komunikacji, strategię mediową i koncept kreatywny. Zdjęcia bohaterom zrobiła fotografka Małgorzata Popinigis, MUA Anna Kobalczyk, a produkcją sesji zajął się Dom Produkcyjny JOHO. Agencja FCB&TheMilkman w zespole z graficzką fundacji odpowiadała za stworzenie key visualu.
Za współpracę z bohaterami i bohaterkami kampanii odpowiada Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu. Kampania WWF Polska trwa od 11 marca do początku kwietnia.
Czytaj też: Donald Trump przeciwny zakazaniu TikToka w USA, bo Joe Biden to popiera
(KAP, 13.03.2024)