Douglas rusza z kampanią z wirtualną influencerką stworzoną ze wsparciem AI
Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka (screen: YouTube/MullenLowe Warsaw)
Douglas rusza z kampanią nowej maskary Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.
Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano Meta Queen znaną m.in. na TikToku.
Czytaj też: Twarze influencerów w kampanii Godzina dla Ziemi WWF. "Bo woda była za słona"
MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Wirtualna influencerka Meta Queen przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po.
Wideo promujące nową maskarę marki Douglas Collection można śledzić na kanale Meta Queen na TikToku, w social mediach własnych firmy Douglas oraz na YouTube. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, video director Humanverse.
Czytaj też: Donald Trump przeciwny zakazaniu TikToka w USA, bo Joe Biden to popiera
(AMS, 13.03.2024)