Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google przed wyborami prezydenckimi w USA ogranicza możliwości chatbota Gemini

"Nadal uczę się, jak odpowiedzieć na to pytanie. W międzyczasie wypróbuj wyszukiwarkę Google" – ma wymijająco odpowiadać Gemini

Google ogranicza swojemu nowemu chatbotowi Gemini możliwość odpowiadania na pytania dotyczące przypadających w tym roku wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Celem jest uniknięcie potencjalnych błędów we wdrażaniu technologii.

Aktualizacja pojawia się w czasie, gdy postępy w zakresie sztucznej inteligencji, w tym generowania obrazów i wideo, wzbudzają obawy opinii publicznej przed dezinformacją i fałszywymi wiadomościami.

Rodzaje zapytań wyborczych ograniczone

Po zmianach Gemini zapytany o wybory, takie jak zbliżający się pojedynek prezydencki w USA pomiędzy Joe Bidenem a Donaldem Trumpem, odpowiada: "Nadal uczę się, jak odpowiedzieć na to pytanie. W międzyczasie wypróbuj wyszukiwarkę Google".

Czytaj też: Donald Trump przeciwny zakazaniu TikToka w USA, bo Joe Biden to popiera

"Przygotowując się do licznych wyborów, które będą odbywać się na całym świecie w 2024 roku oraz ze względu na dużą ostrożność ograniczamy rodzaje zapytań związanych z wyborami, na które Gemini będzie udzielać odpowiedzi" – zakomunikował rzecznik firmy.

Dyrektor generalny koncernu Sundar Pichai powiedział, że firma pracuje nad rozwiązaniem problemów. Nazwał odpowiedzi dotychczas udzielane przez chatbot "stronniczymi" i "całkowicie nie do przyjęcia".

Meta Platforms, spółka macierzysta Facebooka, zapowiedziała w zeszłym miesiącu, że utworzy zespół do walki z dezinformacją i nadużywaniem generatywnej sztucznej inteligencji w okresie poprzedzającym czerwcowe wybory do Parlamentu Europejskiego.

Czytaj też: Instagram wyprzedził TikToka w kategorii najczęściej pobieranych aplikacji

(MAC, 13.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.