Coca-Cola wprowadza na polski rynek napoje inspirowane k-popem. Promują je koreańscy muzycy
Fani będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym wygraną będzie zaproszenie na koncert artystów związanych z K-Wave (fot. materiały prasowe)
Coca-Cola ogłosiła wejście na polski rynek nowych napojów z serii Coca-Cola Creation. W sklepach pojawi się napój inspirowany muzyką k-pop o nazwie K-Wave. Premierze towarzyszy szereg aktywacji.
Premierze napoju towarzyszy utwór i teledysk "Like Magic" stworzony przez grupy: Stray Kids, ITZY i NMIXX, a także założyciela JYP Entertainment, J.Y. Park.
Czytaj też: Wydawcy wysłali pozew do Google. Agora wyceniła straty na 44 mln euro. Google odpowiada
Coca-Cola przygotowała również "ai experience", które pozwala konsumentom stworzyć własną wersję teledysku, w którym sami występują. Premiera Coca-Cola K-Wave Zero Sugar obejmuje także skierowaną do fanów współpracę w zakresie limitowanej edycji z firmą Private Policy. Kolekcję tworzą ubrania i akcesoria, w tym T-shirty, bluzy z kapturem, sukienki, czapki, biżuteria i paski.
Coca-Cola K-Wave Zero Sugar jest dostępna na wybranych rynkach na całym świecie, w tym we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce i Holandii. Zamrożona wersja będzie dostępna na wybranych rynkach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada londyńskie biuro agencji Ogilvy. Działania PR marki w Polsce wspiera agencja 2/7 Communication.
(KAP, 29.02.2024)