Marka Fielmann startuje z kampanią wizerunkową "Widzimy Twoje potrzeby"
Kampania obejmuje działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptację spotu digital (screen: YouTube/Chapter1)
Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej "Widzimy Twoje potrzeby".
Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych.
Czytaj też: Frito-Lay z kampanią na Ligę Mistrzów. Thierry Henry i David Beckham ambasadorami marki
Kampania obejmuje działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptację spotu digital. Dodatkowo powstały dwa nowe odcinki miniserialu reklamowego "Za okularami".
Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu "Za okularami"), key visuale, landing page, materiały POS itp. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith Media. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How. Kampania potrwa do końca marca.
Czytaj też: Reklamy negatywnie wpływają na postanowienia noworoczne. Ale można je ograniczyć
(AMS, 27.02.2024)