E.Wedel łączy opowieść o byciu razem z prezentowaniem produktów
Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012 (YouTube/E.Wedel)
Marka E.Wedel bożonarodzeniową kampanię realizuje pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje produkty marki E.Wedel.
W ścieżce dźwiękowej spotu E.Wedel wykorzystano piosenkę „Deck the Halls”, jednak zamiast jej oryginalnego refrenu „fa la la la la”, konsumenci mają zgodnie z założeniem kampanii nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Piosenka ma być tłem świątecznych przygotowań, a produkty marki (Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej) mają dodawać im przyjemności.
Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.
(AMS, 24.12.2023)