Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E.Wedel łączy opowieść o byciu razem z prezentowaniem produktów

Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012 (YouTube/E.Wedel)

Marka E.Wedel bożonarodzeniową kampanię realizuje pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje produkty marki E.Wedel.

W ścieżce dźwiękowej spotu E.Wedel wykorzystano piosenkę „Deck the Halls”, jednak zamiast jej oryginalnego refrenu „fa la la la la”, konsumenci mają zgodnie z założeniem kampanii nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Piosenka ma być tłem świątecznych przygotowań, a produkty marki (Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej) mają dodawać im przyjemności.

Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.

(AMS, 24.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.