Lotte Wedel potwierdza wybór Krzysztofa Bogacza na dyrektora marketingu

Krzysztof Bogacz ostatnio był dyrektorem marketingu w firmie Nesperta (fot. materiały prasowe)
Lotte Wedel potwierdził wcześniejsze ustalenia "Presserwisu", że Krzysztof Bogacz przejął zarządzanie marketingiem firmy.
Krzysztof Bogacz został nowym dyrektorem marketingu oraz członkiem zespołu zarządzającego w firmie Wedel. Ma zarządzać działem marketingu oraz badań i rozwoju.
Czytaj też: „Nie jesteśmy Chicago Bulls”. Polskie kluby sportowe rozumieją, co to PR
Ostatnio był dyrektorem marketingu w firmie Nesperta, właściciela marek Semilac i Hi Hybrid. Wcześniej był związany z branżą beauty: pracował jako dyrektor marketingu Kérastase w L’Oréal, tworzył markę Bambino Rodzina dla Nivea Polska, potem opiekował się kategoriami kosmetycznymi w Avon jako marketing director beauty categories CE & Poland. Wcześniej przez siedem lat w Kompanii Piwowarskiej był m.in. odpowiedzialny za pozycjonowanie, wprowadzenie i komunikację marki Książęce. W latach 2004-2007 pracował w agencji Tequila/TBWA jako account manager.
(AMS, 05.09.2022)
