GoldenSubmarine zdobywa kolejne zlecenie od Wedla
Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel powstaje w Warszawie na praskim Kamionku (fot. materiały prasowe)
GoldenSubmarine będzie odpowiadać za kampanię promocyjną nowego, interaktywnego muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Współpraca jest wynikiem przetargu.
Otwarcie multimedialnej Fabryki Czekolady E.Wedel planowane jest na jesień 2024 roku. O wydarzeniu opowie wieloplatformowa kampania promocyjna i w tym celu ogłoszono przetarg, który wygrała kreacja GoldenSubmarine. Agencja odpowiada za platformę komunikacyjną – od idei i hasła aż po pomysły na implementację i formaty reklamowe.
Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel to interaktywna przestrzeń do zwiedzania, która powstaje obok obecnego zakładu w Warszawie na praskim Kamionku. Zostanie pokazany tam proces tworzenia czekolady.
GoldenSubmarine odpowiada już za obsługę Wedla w zakresie digitalu, mediów społecznościowych i BTL.
(AMS, 24.05.2024)