„Czas na przyjemność w kuchni” – Wedel rusza z nowym formatem reklamowym
Kampania ma pokazać, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne (screen: YouTube/E. Wedel)
Wczoraj ruszyła kampania E. Wedel "Czas na przyjemność w kuchni".
Kampania ma pokazać, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne. W ramach działań przygotowano m.in. spot "Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni", który zobaczyć można na kanałach VoD i w telewizji oraz spot "Wedel SMAK DA" (w którym za muzykę odpowiada raper Rau Performance), dostępny w digitalu. Odświeżono także design platformy kulinarnej "W kuchni z Wedlem", gdzie znajduje się wiele przepisów i inspiracji na pyszne i proste potrawy z dodatkiem czekolady.
Czytaj też: Narodowe Centrum Kultury z nową odsłoną kampanii "Ojczysty – dodaj do ulubionych". Czyta Krystyna Czubówna
Za kreację i realizację serii spotów "Wedel SMAK DA", a także za redesign, UX/UI www.wkuchnizwedlem.pl odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za spot "Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni" – Saatchi & Saatchi. Komunikację Public Relations prowadzi Walk PR, planowanie i zakup mediów – Zenith.
Czytaj też: Polmed we współpracy z AD HOC rozpoczyna kampanię "Leczymy kompleksy"
(AMS, 24.01.2023)