Agencja Arskom i Tomasz Ćwiąkała wypuszczają grę edukacyjną "El Rondo"
Grę można kupić na Elrondo.pl (fot. materiały prasowe)
Dziennikarz sportowy Tomasz Ćwiąkała we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom wypuścili na rynek grę edukacyjną "El Rondo".
Gra ma pozwolić nie tylko na rozrywkę, ale również na naukę języka hiszpańskiego. Składają się na nią karty przypominające fiszki, które wykorzystywane są w trakcie rozgrywki przypominającej quizy.
Mateusz Brzeźniak, wiceprezes Arskom, wyjaśnia, że stworzenie gry wynika ze strategii nieszablonowego działania agencji. - Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując naszych ambasadorów od innej strony niż ta, którą znamy z relacji telewizyjnych czy programów na YouTube - stwierdza.
Grę sygnowaną przez Ćwiąkałę, dziennikarza nominowanego w zeszłym roku do Nagrody Bohdana Tomaszewskiego, będzie można kupić na stronie internetowej Elrondo.pl.
(KAP, 07.12.2023)