Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Ćwiąkała tłumaczy decyzję o odejściu z Canal+ Sport. Skupi się na YouTube

Tomasz Ćwiąkała przyczyny rozstania z Canal+ wyjaśnił na swoim kanale w serwisie YouTube (screen: YouTube/Tomasz Ćwiąkała)

Tomasz Ćwiąkała po ponad sześciu latach odejdzie z Canal+ Sport. Dziennikarz i komentator piłkarski poinformował o decyzji na swoim kanale na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Pierwsze informacje o pożegnaniu Tomasza Ćwiąkały z Canal+ podały WP Sportowe Fakty.

"To dla mnie najtrudniejsza decyzja w życiu"

"Skoro Wirtualna Polska wyszła przed szereg, to wypada mi się odnieść, żeby nie pojawiały się jakieś dziwne teorie (a pojawiają się). Tak, po sezonie odchodzę z Canal+ i to dla mnie najtrudniejsza decyzja w życiu" – napisał na platformie X Tomasz Ćwiąkała.

Czytaj też: Dominik Piechota odpokutował za plagiaty i wrócił do Kanału Sportowego

"Dziękuję bardzo @Michal_Kolo, @Rosol_plus (Michał Kołodziejczyk i Marcin Rosłoń – red.) i całej ekipie za te wszystkie lata – to była przyjemność i zaszczyt. Dziękuję również Widzom, a teraz będziecie mogli sobie ode mnie odpocząć" – dodał.

W nagraniu opublikowanym na YouTube wyjaśniał też: "Czasami po prostu człowiek dobija do takiego momentu, w którym podejmuje decyzję odnośnie do tego, co ma robić na dłuższą metę. Doszedłem do tego momentu, że nie jestem w stanie ciągnąć kilku srok za ogon i z tego to wszystko wynika". Dodał również, że czuje się całkowicie wypalony. Nie wykluczył jednak powrotu do telewizji w przyszłości.

Ćwiąkała chce się skupić na kanale na YouTube

Tomasz Ćwiąkała z Canal+ rozstanie się z końcem obecnego sezonu piłkarskiego, czyli na początku czerwca. Chce skupić się na własnym kanale na YouTube (ma 250 tys. subskrybentów).

Czytaj też: TVP 1 będzie mieć program z reportażami o wyborach pt. "Polska ma głos"

Do zespołu Canal+ Sport dołączył na początku 2019 roku. Wcześniej – od września 2015 roku – pracował w Eleven Sports. Od grudnia 2010 do sierpnia 2016 roku dla Weszlo.com.

Trzykrotnie (w 2019, 2020 i 2022 roku) był nominowany do Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego, przyznawanej dziennikarzom sportowym w ramach konkursu Grand Press.

Czytaj też: Trump wstrzymuje finansowanie Radia Wolna Europa i zawiesza Głos Ameryki

(PAR, 17.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.