Pepsi wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną, a Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany (fot. materiały prasowe)
Z okazji 125. rocznicy powstania marki Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski już się rozpoczęło. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach w pierwszym kwartale 2024 roku.
Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi jest pierwszą aktualizacją wizerunku marki od 14 lat.
Nowe wzory będą obecne we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem, włączając w to opakowania, nalewaki do napojów, flotę samochodową, modę i gastronomię. Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęła się zmiana brandingu np. nalewaków i lodówek. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany.
Ponadto Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.
(AMS, 09.11.2023)