Szmat Skład i Pilarek tworzą gadżety dla Pepsi na potrzeby kampanii świątecznej
Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam m.in. na YouTube i w mediach społecznościowych (screen: YouTube/Pepsi Polska)
Pepsi uruchomiło kampanię pod hasłem "Pssst, poświętuj trochę", w ramach której prowadzone są m.in. aktywacje konsumenckie i konkurs, w którym wygrać można gadżety zaprojektowane przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania w tradycyjnych, zasięgowych mediach, uwzględniając telewizję oraz reklamy DOOH, a także internet. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam m.in. na YouTube i w mediach społecznościowych, z naciskiem na serwisy Meta Platforms i TikTok.
Czytaj też: "Wrocław Miasto Przygody" z tytułem Najlepszego Filmu Promującego Miasto na Świecie
Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczne gadżety, które będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.
Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo – Sips & Bites. Dostosowaniem konceptu na polski rynek zajęła się Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.
Czytaj też: Paweł Bednarz dyrektorem PR w Alior Banku. Współpracował z "Forbes Polska"
(KAP, 02.12.2024)