Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" daje 30 proc. rabatu na cyfrową subskrypcję z powodu wygranych wyborów

"Kreacje dostosowujemy do przebiegu wydarzeń" - informuje Joanna Chmielecka, dyrektorka pionu cyfrowego

"Wygraliśmy! Bądźmy razem" – takim hasłem czytelnicy "Polityki" są zachęcani do wykupienia cyfrowej subskrypcji w specjalnej cenie.

Na czas wyborów parlamentarnych "Polityka" zaoferowała subskrybentom 30 proc. rabatu na każdy oferowany pakiet. Standardowy, obejmujący dostęp przez rok do tekstów tygodnika, portalu Polityka.pl i aplikacji Fiszki Polityki kosztuje teraz 209,30 zł (bez rabatu 299 zł). Promocja przed wyborami była promowana hasłem: "Tak się pisze historia. Bądźmy razem". Teraz ją przedłużono i czytelników wchodzących do serwisu tygodnika wita hasło: "Wygraliśmy! Bądźmy razem".

Czytaj też: "Dziennik Zachodni" wycofuje plagiat tekstu opublikowanego w sieci. Będą konsekwencje wobec autorki

– Promocję rozpoczęliśmy w tygodniu przed wyborami, kreacje dostosowujemy do przebiegu wydarzeń, a ofertę dostosowujemy do obserwowanych trendów sprzedaży. Jesteśmy z kampanii zadowoleni, więc nie wykluczamy jej przedłużenia – informuje Joanna Chmielecka, dyrektorka pionu cyfrowego w spółce Polityka.

(GK, 20.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.