Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS ogłasza pierwszą strategię środowiskową w polskiej branży OOH

Pełna treść strategii znajduje się na stronie Ams.pl (fot. materiały prasowe)

11 października AMS ogłosił strategię środowiskową na lata 2023-2027. Firma chce zintensyfikować dotychczasowe działania na rzecz redukowania śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażania rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych. To pierwszy taki dokument w polskiej branży OOH.

AMS będzie skupiać się na trzech kluczowych obszarach, które zostały zdefiniowane w ramach Agendy 2030 ONZ. To rozwój zielonej infrastruktury miejskiej i wdrażanie idei smart city, implementacja rozwiązań z obszaru gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz tworzenie niskoemisyjnych rozwiązań reklamowych. 

Czytaj też: „Wiadomości” TVP w newsach mówią o "kandydatach" PiS. To narusza ustawę oraz Kodeks wyborczy

AMS zapowiada m.in. oferowanie reklam opartych na energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł, rozwój zielonej infrastruktury takiej jak ekowiaty oraz produkcję i wykorzystywanie materiałów reklamowych w oparciu o rozwiązania GOZ. Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG, podkreśla, że AMS zdecydowało się na stworzenie strategii, ponieważ postrzega swoja misję jako wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi. 

Pełna treść opublikowanej strategii środowiskowej znajduje się na stronie AMS.

(KAP, 12.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.