Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln zł w platformę e-commerce TakeDrop
Z TakeDrop.pl korzysta 7 tys. przedsiębiorców (fot. materiały prasowe)
Paweł Fornalski, założyciel firmy IdoSell, dokonał zakupu 20 proc. udziałów platformy dropshippingowej TakeDrop.pl za 5 mln zł.
W bazie TakeDrop.pl jest ponad 8 mln produktów, wśród których zakładający sklep sam może wybrać najbardziej interesujące go pozycje. Sprzedawcy mogą liczyć na ciągłe wsparcie - korzystać z warsztatów, konsultacji, a także zlecać audyty, a w bazie wiedzy odnaleźć odpowiedź na wiele pytań. TakeDrop.pl koncentruje swoje działania na przedsiębiorcach, którzy chcieliby spróbować sił w e-commerce, nawet jeśli do tej pory nie zajmowali się handlem w internecie i nie mają wiedzy technologicznej.
Jak zwraca uwagę Fornalski, "z dropshippingu nie będą korzystać profesjonaliści, tylko osoby, które chcą zacząć sprzedawać w internecie lub traktować to jako dodatkowe źródło dochodu".
W Takedrop.pl, który działa w modelu abonamentowym (SaaS), swoje sklepy prowadzi około 7 tys. przedsiębiorców. TakeDrop.pl został założony przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka. Za działania PR spółki odpowiada agencja LightBe.
(KAP, 27.09.2023)