McCann Poland z Grand Prix Gerety Awards 2023, Publicis Worldwide ze srebrem i brązem
Jak wyjaśniło jury, "Gdzie zamieszkać" reprezentuje kreatywność w najlepszym wydaniu, która dotyka ważnych problemów światowych, ale także nie boi się korzystać z humoru (screen: YouTube/McCANN Poland)
McCann Poland zdobyła Grand Prix za kampanię "Gdzie zamieszkać", która została przygotowana dla Mastercard. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii Work For Good Cut.
Jak wyjaśniło jury, "Gdzie zamieszkać" reprezentuje kreatywność w najlepszym wydaniu, która dotyka ważnych problemów światowych, ale także nie boi się korzystać z humoru. Oprócz McCann Grand Prix otrzymały: The Monkeys (Australia), Edelman (USA) oraz DDB Chicago.
Czytaj też: UOKiK kontroluje platformy e-commerce. Zalando, Booking i Travelist zagrożone karą
McCann nie jest jedyną agencją z Polski, która została nagrodzona. Publicis Worldwide Poland zdobyła dwie nagrody za kampanię "The Liver Check" dla Sanofi: srebro w kategorii Communication Cut i brąz w kategorii Health Cut.
W wypadku działań dla Sanofi insight agencji pokazał, że mężczyźni zaniedbują swoje zdrowie, dbając zarazem o swoje samochody. W ramach akcji marka przekształciła stacje kontroli samochodów w stacje badania wątroby.
Tegoroczni zdobywcy Gerety Award to agencje pochodzące z 34 różnych krajów.
Czytaj też: Arkadiusz Urban na czele Havas Digital Innovation, nowej jednostki Havas Media Network
(KAP, 05.09.2023)