Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis po 20 latach przejmuje od WPP globalny budżet mediowy Paramount

Paramount wydaje rocznie na media ok. 400 mln dol. (fot. materiały prasowe)

Koncern medialny Paramount przenosi swój globalny budżet mediowy do Publicis Groupe, kończąc 20-letnią współpracę z WPP Media (dawniej GroupM).

Według firmy badawczej COMvergence koncern wydaje rocznie na media ok. 400 mln dol. Blisko 240 mln dol. z tej kwoty przeznaczone jest na działalność w Stanach Zjednoczonych.

Zmiana agencji obsługującej budżet nie obejmuje zakupu krajowych mediów dla serwisu streamingowego Paramount+ nadal obsługiwanego przez Horizon Media.

Amerykańskie media przypominają, że Paramount czeka na ostateczne zatwierdzenie przez organy regulacyjne fuzji ze Skydance Media wycenianej na 8 mld dol.

(MAC, 06.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.