Publicis po 20 latach przejmuje od WPP globalny budżet mediowy Paramount
06.06.2025, 07:08

Paramount wydaje rocznie na media ok. 400 mln dol. (fot. materiały prasowe)
Koncern medialny Paramount przenosi swój globalny budżet mediowy do Publicis Groupe, kończąc 20-letnią współpracę z WPP Media (dawniej GroupM).
Według firmy badawczej COMvergence koncern wydaje rocznie na media ok. 400 mln dol. Blisko 240 mln dol. z tej kwoty przeznaczone jest na działalność w Stanach Zjednoczonych.
Zmiana agencji obsługującej budżet nie obejmuje zakupu krajowych mediów dla serwisu streamingowego Paramount+ nadal obsługiwanego przez Horizon Media.
Amerykańskie media przypominają, że Paramount czeka na ostateczne zatwierdzenie przez organy regulacyjne fuzji ze Skydance Media wycenianej na 8 mld dol.
(MAC, 06.06.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
