"Klik i w drogę!" – Polregio startuje z nową kampanią reklamową
Polregio to największy przewoźnik kolejowy w Polsce obsługujący połączenia regionalne (screen: YouTube/POLREGIO)
Agencja Bluerank realizuje dla polskiego przewoźnika kolejowego Polregio kampanię pod hasłem "Klik i w drogę!".
Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych Polregio. Wśród celów postawionych agencji przez przewoźnika jest też budowanie zaufania do marki Polregio oraz jej wiarygodności, wzrost rozpoznawalności brandu i oferowanych produktów oraz budowanie lojalności klientów poprzez pobranie i korzystanie z aplikacji mPolregio.
Czytaj też: Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy Infosys. Projekty na korcie i poza nim
W kampanii Polregio promuje korzystanie z aplikacji mPolregio oraz z innowacyjnych videomatów (nowoczesne automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy i bilet "Ty i Raz, Dwa, Trzy". Kampania obejmuje m.in. działania w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads i TikTok Ads oraz wsparcie analityczne. Przygotowane zostały spoty o długości 60 i 15 sekund.
Polregio to największy przewoźnik kolejowy w Polsce obsługujący połączenia regionalne.
Czytaj też: Historia Karola Bieleckiego, piłkarza który stracił oko, tematem reklamy Betclic Studios
(AMS, 28.08.2023)