Christoph Waltz w kampanii TFI Allianz Polska pokazującej zasady inwestowania
Aktor Christoph Waltz w serii filmików w symboliczny sposób demonstruje najważniejsze reguły lokowania pieniędzy (screen: YouTube/Allianz Polska)
TFI Allianz Polska wystartowało z polską odsłoną globalnej kampanii grupy Allianz "Start Making Cents", pokazującą podstawowe zasady inwestowania.
Aktor Christoph Waltz ("Bękarty wojny", "Django", "The Green Hornet","Wielkie oczy", "Szefowie wrogowie") w serii filmików w symboliczny sposób demonstruje najważniejsze reguły lokowania pieniędzy (inwestuj, zacznij jak najwcześniej, skalkuluj ryzyko, inwestuj odpowiedzialnie, dywersyfikuj, bądź cierpliwy).
Czytaj też: Provident Polska w dwóch wersjach kampanii chce pokazać, że dba o potrzeby klientów
Kampania skierowana jest zarówno do stawiających pierwsze kroki, jak również bardziej doświadczonych inwestorów.
Filmy wraz z rozwinięciem zasad inwestowania prezentowane są na specjalnej podstronie www.allianz.pl/making-cents, a także w mediach społecznościowych Allianz Polska.
Adaptację kampanii na rynek polski zrealizował zespół Allianz Polska, bez udziału agencji zewnętrznej.
Czytaj też: Muzeum Polin wybierze agencję do przygotowania kampanii przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich
(AMS, 16.08.2023)