Provident Polska w dwóch wersjach kampanii chce pokazać, że dba o potrzeby klientów
Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch wersjach (screen: YouTube/providentpolska)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii "Mam plan" firmy pożyczkowej Provident Polska, przygotowana przez MullenLowe Warsaw.
W najnowszej kampanii Provident przekonuje, że wie, jak najwygodniej realizować plany swoich klientów, oferując pożyczki nie tylko z pomocą doradcy, ale również przez internet.
Czytaj też: Oshee współpracuje z Matą przy promocji nowej linii napojów
Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch wersjach. Pokazują historie dwóch par, które realizują w Providencie identyczny plan na superformę, ale robią to na dwa różne sposoby. Młodsi mogą wziąć pożyczkę online, natomiast starsi poprzez spotkanie z doradcą. Zamierzeniem jest pokazanie, że Provident odpowiada na potrzeby klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat. Działania reklamowe objęły telewizję oraz internet.
Czytaj też: Wojciech Andrusiewicz rezygnuje z funkcji rzecznika resortu zdrowia, dziennikarze go chwalą
(AMS, 11.08.2023)