Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Provident Polska w dwóch wersjach kampanii chce pokazać, że dba o potrzeby klientów

Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch wersjach (screen: YouTube/providentpolska)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii "Mam plan" firmy pożyczkowej Provident Polska, przygotowana przez MullenLowe Warsaw.

W najnowszej kampanii Provident przekonuje, że wie, jak najwygodniej realizować plany swoich klientów, oferując pożyczki nie tylko z pomocą doradcy, ale również przez internet.

Czytaj też: Oshee współpracuje z Matą przy promocji nowej linii napojów

Spoty reklamowe zostały przygotowane w dwóch wersjach. Pokazują historie dwóch par, które realizują w Providencie identyczny plan na superformę, ale robią to na dwa różne sposoby. Młodsi mogą wziąć pożyczkę online, natomiast starsi poprzez spotkanie z doradcą. Zamierzeniem jest pokazanie, że Provident odpowiada na potrzeby klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat. Działania reklamowe objęły telewizję oraz internet.

Czytaj też: Wojciech Andrusiewicz rezygnuje z funkcji rzecznika resortu zdrowia, dziennikarze go chwalą

(AMS, 11.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.