Oshee współpracuje z Matą przy promocji nowej linii napojów
Nowe produkty mają logotyp OSH33 (fot. materiały prasowe)
Marka napojów izotonicznych Oshee we współpracy z Michałem Matczakiem - Matą stworzyła linię produktów - OSH33.
Powstały dwie receptury napoju Oshee - Love Potion, a nowe produkty mają logotyp OSH33. Za jego powstanie odpowiada Mateusz Machalski - projektant, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, współautor identyfikacji wizualnej do płyty Maty „Młody Matczak”.
Produkty od 16 sierpnia będą w sieci Żabka. Ich sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna - w spocie reklamowym wystąpi Mata, tłem muzycznym będzie jego utwór pt. „Kiedy płaczesz, użyj wycieraczek”. Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, produkcją zajął się Shootme, planowaniem i zakupem mediów - Mediahub.
W 2021 roku Mata współpracował z McDonald's - w punktach sieci sprzedawane były tzw. zestawy Maty, a on sam brał udział w kampanii reklamowej, która je promowała.
(AMS, 10.08.2023)