Muzeum Polin wybierze agencję do przygotowania kampanii przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich
Zgłoszenia w przetargu Polin można składać do 11 września (screen: YouTube/Muzeum POLIN)
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin ogłasza konkurs na opracowanie koncepcji idei kreatywnej kampanii społecznej przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich w Polsce.
Kampania społeczna ma być realizowana w ramach projektu "Building Engagement in Tackling Antisemitism in Poland by Awareness-raising: Education of Policymakers and Multipliers along with a Public Campaign", współfinansowanego przez Unię Europejską. Celem kampanii ma być budowanie świadomości w grupach docelowych, że bezrefleksyjnie posługiwanie się stereotypami i dyskryminującymi kodami kulturowymi wpływa na utrwalanie postaw antysemickich w społeczeństwie.
Czytaj też: Resort finansów wydał prawie 3,8 mln zł na kampanię "Zwrot, który cieszy"
Zgłoszenia można składać do 11 września, a etap finałowy, w którym wybranych będzie pięć zgłoszeń, ma się zakończyć 22 września.
(AMS, 16.08.2023)