Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Logo Twittera już zmienione. Zamiast niebieskiego ptaszka widnieje litera X

Zmiana loga już się dokonała. Zamiast zwyczajowego niebieskiego ptaszka w lewym górnym rogu widnieje teraz litera X (screen: Twitter/@Twitter)

Zgodnie z zapowiedziami Elona Muska, logo Twittera zostało już zmienione. Od teraz w lewym górnym rogu, w miejscu, które do tej pory zajmował niebieski ptaszek, znajduje się litera X. Przypomnijmy, że Musk zamiar zmiany loga Twittera na "X" oświadczył w niedzielę. W swoim serwisie napisał: "Wkrótce pożegnamy się z marką Twitter i stopniowo z wszystkimi ptakami". Wynika z tego, że serwis w przyszłości mógłby także oficjalnie zmienić nazwę.

Musk opublikował zdjęcie migoczącego "X", a później na czacie audio Twitter Spaces odpowiedział "Tak", gdy zapytano go, czy logo Twittera się zmieni.

Czytaj też: Twitter zalega 500 mln dol. zwolnionym pracownikom z tytułu odpraw

Miliarder dodał, że "powinno to było zostać zrobione dawno temu".

W kolejnym tweecie Musk ogłosił, że adres x.com od teraz przenosi użytkowników na Twittera, co potwierdza, że rebranding platformy jest na zaawansowanym etapie.

Odkąd Musk kupił Twittera w październiku ub.r., firma zmieniła nazwę biznesową na X Corp., odzwierciedlając wizję miliardera stworzenia "super aplikacji", takiej jak chiński WeChat.

Czytaj też: Chaos na Twitterze. Musk wprowadza limity postów, ale sam nie wie, na jakich poziomach

Witryna Twittera mówi tymczasem, że jego logo, przedstawiające niebieskiego ptaka, jest "naszym najbardziej rozpoznawalnym atutem". "Dlatego tak bardzo go chronimy".

Linda Yaccarino, dyrektorka generalna Twittera zatrudniona przez Elona Muska w czerwcu br., napisała odnośnie rebrandingu: "To wyjątkowo rzadka rzecz – w życiu czy w biznesie – kiedy dostajesz drugą szansę, by zrobić kolejne duże wrażenie. Twitter zrobił ogromne wrażenie i zmienił sposób, w jaki się komunikujemy. Teraz X pójdzie dalej, przekształcając globalny plac miejski".

I dalej: "X to przyszłość nieograniczonej interaktywności – skoncentrowany na audio, wideo, przesyłaniu wiadomości, płatnościach/bankowości – tworzący globalny rynek pomysłów, towarów, usług i możliwości. Obsługiwany przez sztuczną inteligencję X połączy nas wszystkich w sposób, który dopiero zaczynamy sobie wyobrażać. Od lat zarówno fani, jak i krytycy popychali Twittera do większych marzeń, szybszego wprowadzania innowacji i realizacji naszego wielkiego potencjału. X zrobi to i jeszcze więcej. Zaczęliśmy już obserwować, jak X nabiera kształtu w ciągu ostatnich 8 miesięcy dzięki naszym szybkim wprowadzaniom nowych funkcji, ale dopiero zaczynamy".

Czytaj też: Threads długo nie trafi do Europy. Meta gra z Europejczykami i pokazuje: "Jesteście przeregulowani!"

"Nie ma absolutnie żadnych ograniczeń dla tej transformacji. X będzie platformą, która może dostarczyć, cóż… wszystko. Elon Musk i ja nie możemy się doczekać współpracy z naszymi zespołami i każdym z naszych partnerów, aby wprowadzić X na świat" – kończy swoje oświadczenie Yaccarino.

Czytaj też: Google, Meta i inne wielkie firmy wprowadzają "znaki wodne" dla sztucznej inteligencji

(MAC, HAD, 24.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.