Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Gazeta Wyborcza” próbuje zdobyć nowych subskrybentów we współpracy z systemem Blik

Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (screen: Wyborcza.pl)

„Gazeta Wyborcza” (Agora SA) przygotowała nową ofertę prenumeraty cyfrowej. W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych Blik czytelnicy korzystający z płatności Blik mogą wykupić dostęp do pakietu Premium „Wyborczej” w cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników. Regularna cena pakietu rocznego to 432 zł.

Pakiet Premium Wyborczej umożliwia m.in. korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, dostęp do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także do treści „Wysokich Obcasów”. W ofercie Premium znajdują się też teksty partnerów dziennika: "The New York Times", "El Pais", "La Repubblica", "Tribune de Geneve", "Le Soir", "Le Figaro", "Die Welt", "Tages-Anzeiger".

Czytaj też: Uderzający w TVN program "Jak oni kłamią" w TVP Info ma wyniki poniżej średniej stacji

Promocyjna oferta przy płatności Blikiem dostępna jest do 31 lipca. Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Nie obejmuje on magazynów i serwisów lokalnych. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (dostęp do wszystkich treści z Wyborcza.pl, a także m.in. trzymiesięczny dostęp do podcastów Tok FM, a następnie 50 proc. zniżki, archiwum „GW”, wideoczaty z szefami i dziennikarzami „GW”).

Biuro prasowe Agory informuje, że na koniec marca br. "Wyborcza" miała 300 tys. subskrybentów.

(MAK, 11.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.