Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Gazeta Wyborcza” próbuje zdobyć nowych subskrybentów we współpracy z systemem Blik

Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (screen: Wyborcza.pl)

„Gazeta Wyborcza” (Agora SA) przygotowała nową ofertę prenumeraty cyfrowej. W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych Blik czytelnicy korzystający z płatności Blik mogą wykupić dostęp do pakietu Premium „Wyborczej” w cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników. Regularna cena pakietu rocznego to 432 zł.

Pakiet Premium Wyborczej umożliwia m.in. korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, dostęp do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także do treści „Wysokich Obcasów”. W ofercie Premium znajdują się też teksty partnerów dziennika: "The New York Times", "El Pais", "La Repubblica", "Tribune de Geneve", "Le Soir", "Le Figaro", "Die Welt", "Tages-Anzeiger".

Czytaj też: Uderzający w TVN program "Jak oni kłamią" w TVP Info ma wyniki poniżej średniej stacji

Promocyjna oferta przy płatności Blikiem dostępna jest do 31 lipca. Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Nie obejmuje on magazynów i serwisów lokalnych. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (dostęp do wszystkich treści z Wyborcza.pl, a także m.in. trzymiesięczny dostęp do podcastów Tok FM, a następnie 50 proc. zniżki, archiwum „GW”, wideoczaty z szefami i dziennikarzami „GW”).

Biuro prasowe Agory informuje, że na koniec marca br. "Wyborcza" miała 300 tys. subskrybentów.

(MAK, 11.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.