„Gazeta Wyborcza” próbuje zdobyć nowych subskrybentów we współpracy z systemem Blik
Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (screen: Wyborcza.pl)
„Gazeta Wyborcza” (Agora SA) przygotowała nową ofertę prenumeraty cyfrowej. W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych Blik czytelnicy korzystający z płatności Blik mogą wykupić dostęp do pakietu Premium „Wyborczej” w cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników. Regularna cena pakietu rocznego to 432 zł.
Pakiet Premium Wyborczej umożliwia m.in. korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, dostęp do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także do treści „Wysokich Obcasów”. W ofercie Premium znajdują się też teksty partnerów dziennika: "The New York Times", "El Pais", "La Repubblica", "Tribune de Geneve", "Le Soir", "Le Figaro", "Die Welt", "Tages-Anzeiger".
Czytaj też: Uderzający w TVN program "Jak oni kłamią" w TVP Info ma wyniki poniżej średniej stacji
Promocyjna oferta przy płatności Blikiem dostępna jest do 31 lipca. Najtańsza forma dostępu do serwisu Wyborcza.pl to pakiet Podstawowy, który kosztuje 24 zł miesięcznie. Nie obejmuje on magazynów i serwisów lokalnych. Najdroższy jest pakiet Klubowy – 624 zł rocznie (dostęp do wszystkich treści z Wyborcza.pl, a także m.in. trzymiesięczny dostęp do podcastów Tok FM, a następnie 50 proc. zniżki, archiwum „GW”, wideoczaty z szefami i dziennikarzami „GW”).
Biuro prasowe Agory informuje, że na koniec marca br. "Wyborcza" miała 300 tys. subskrybentów.
(MAK, 11.07.2023)