Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uderzający w TVN program "Jak oni kłamią" w TVP Info ma wyniki poniżej średniej stacji

W każdym wydaniu "Jak oni kłamią" omawiane są fragmenty wydań "Faktów" TVN (screen: YouTube/TVP Info)

Średnio 338 tys. widzów ogląda program "Jak oni kłamią" w TVP Info, w którym analizowane są wydania "Faktów" TVN. Udziały stacji w trakcie emisji programu są niższe od jej długookresowych wyników.

TVP Info program pokazuje od 3 lipca, w dni powszednie ok. 19.20. Pierwsze wydanie trwało 13 minut, drugie – 10, a kolejne miały już poniżej 10 minut (od 7 do 9). Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany średnio 356 tys. osób, drugi – 339 tys., trzeci – 313 tys., czwarty – 339 tys., a piąty – 336 tys.

Emitując "Jak oni kłamią", TVP Info ma średnio 3,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,03 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Skrócił się czas oglądania telewizji w pierwszym półroczu. Prawie wszystkie kanały straciły

Dla porównania w pierwszym półroczu 2023 TVP Info notował średnio 4,69 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,24 proc. w komercyjnej 16-59.

W każdym wydaniu "Jak oni kłamią" omawiane są fragmenty wydań "Faktów" TVN. Autorzy programu rozliczają program informacyjny TVN z rzekomej nierzetelności.

"Nie jest tak, jak próbuje udowadniać TVN, że Polska to kraj, w którym upadła demokracja, w którym nie funkcjonuje praworządność, w którym Polakom żyje się źle. Tak nie jest" – przekonywała w jednym z wydań prowadząca program Monika Borkowska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Detektyw Krzysztof Rutkowski większościowym udziałowcem portalu Checkpress.pl

(MNIE, 11.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.