Leroy Merlin, Proxi.cloud, Ritf i QuestPass nowymi członkami IAA Polska
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy liczy obecnie ponad 180 członków (fot. materiały prasowe)
Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz Ritf.
Ritf oferuje profesjonalne usługi w zakresie wdrażania i realizacji akcji promocyjnych BTL oraz związanej z nimi produkcji marketingowej. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych organizacji, począwszy od opracowania strategii marketingowej projektu, po pełną realizację akcji oraz logistyki z nią związanej.
Czytaj też: Czy kreatywność ma moc? Subiektywne podsumowanie 70. Cannes Lions
Questpass wprowadziła na rynek nowatorski model reklamy oraz monetyzacji mediów internetowych, proponując rozwiązanie pośrednie pomiędzy reklamą a paywallem.
Questpass jest systemem reklamowym opartym na idei questvertisingu. W tym modelu internauta jest proszony o odpowiedź na pytanie dotyczące treści reklamy wyświetlonej powyżej, dzięki czemu otrzymuje dostęp do dalszej części artykułu.
Proxi.cloud to firma technologiczna, która od 2017 roku działa w obszarze data-driven marketingu. Jest twórcą technologii lokalizacyjnej pozwalającej na pasywny monitoring ruchu 7 mln konsumentów w ponad 180 tys. lokalizacji w Polsce.
Leroy Merlin to znana sieć marketów budowlanych.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy liczy obecnie ponad 180 członków.
Czytaj też: Wnioski po Cannes Lions Festival 2023. Największe święto kreatywności
(AMS, 27.06.2023)