Jerzy Minorczyk kończy pracę w IAA, rusza proces poszukiwania jego następcy

Jerzy Minorczyk zaczął kierować IAA w Polsce w 2014 roku (fot. materiały prasowe)
Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, zapowiada odejście ze stanowiska.
- Przechodzę na emeryturę - mówi Minorczyk. - Funkcję będę sprawował do czasu wyłonienia mojego następcy, co pewnie zajmie kilka miesięcy. Potem będę współpracował z IAA przy różnych projektach - dodaje.
Dyrektorem generalnym IAA w Polsce został w 2014 roku. Wcześniej - od 2010 roku - stanowisko to nie było obsadzone.
Jerzy Minorczyk od 1992 roku pracował w mediach, m.in. w "Gazecie Wyborczej", Telewizji Polskiej, "Gościu Niedzielnym" i miesięczniku "Media & Marketing Polska". Pełnił też funkcję członka rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa oraz był dyrektorem pierwszej i drugiej edycji licencyjnego programu marketingowego "Produkt roku. Wybór konsumentów".
IAA w Polsce zrzesza ok. 300 członków: twórców reklam, reklamodawców i media.
(AMS, 19.12.2024)
