AMS rozszerza rozliczenie CPM DOOH na cyfrowe citylighty i wprowadza triggery zmiany layoutów
Wprowadzone do oferty triggery zmiany layoutu pozwolą na efektywniejsze prowadzenie działań reklamowych (fot. materiały prasowe)
1 lipca cennik AMS zostanie zaktualizowany o model rozliczenia kampanii CPM DOOH (cost per mile) dla nośników Digital Citylight. Dotychczas ten model był dostępny jedynie przy nośnikach Digital Cityscreen i Digital Indoor.
1 lipca cennik AMS zostanie zaktualizowany o model rozliczenia kampanii CPM DOOH (cost per mile) dla nośników Digital Citylight. Dotychczas ten model był dostępny jedynie przy nośnikach Digital Cityscreen i Digital Indoor.
Model rozliczenia CPM DOOH działa analogicznie jak CPM w reklamach internetowych. Pozwala klientom płacić wyłącznie za realne wyświetlenia ich reklam. Takie podejście ma pozwolić klientom na elastycznie planowanie kampanii pod względem okresu i emisji reklam oraz jej efektywną realizację. AMS wprowadził CPM w stosunku do reklamy zewnętrznej w 2021 roku.
AMS poinformował również, że do swojej oferty wprowadza triggery zmiany layoutów reklamowych. Trigger to sygnał wpływający na zmianę ustawień prowadzonej kampanii reklamowej. Bezpośrednio przed emisją reklamy system sprawdza warunki i wybiera odpowiedni jej wygląd. To pozwala na automatyzację i lepsze dopasowanie komunikatu do bieżącej sytuacji. W takich sytuacjach treści reklamy mogą się od siebie różnić w zależności od temperatury czy opadów.
(KAP, 22.06.2023)