Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Jak nie teraz, to kiedy?” – startuje nowa linia kreatywna Pekao SA

W nowej komunikacji Pekao SA zwraca się do młodych ludzi, prezentując im kompleksowe rozwiązania finansowe (fot. materiały prasowe)

Bank Pekao SA wprowadza platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”.

Nowa linia kreatywna skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy stają się samodzielni finansowo. Nie wyklucza ona dotychczasowego hasła banku „Bierz życie za rogi”, lecz ma ją wzmacniać („Jak nie teraz, to kiedy weźmiesz życie za rogi?”).

Czytaj też: Free Now uruchamia tęczową flotę taksówek. 30 proc. klientów stwierdziło, że nie wsiądzie

Obsługą mediową nowej platformy w internecie zajmuje się agencja mediowa Sales&More, a jej komunikacją w mediach społecznościowych – agencja Digital Kingdom.

(AMS, 13.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.