„Jak nie teraz, to kiedy?” – startuje nowa linia kreatywna Pekao SA
W nowej komunikacji Pekao SA zwraca się do młodych ludzi, prezentując im kompleksowe rozwiązania finansowe (fot. materiały prasowe)
Bank Pekao SA wprowadza platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”.
Nowa linia kreatywna skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy stają się samodzielni finansowo. Nie wyklucza ona dotychczasowego hasła banku „Bierz życie za rogi”, lecz ma ją wzmacniać („Jak nie teraz, to kiedy weźmiesz życie za rogi?”).
Czytaj też: Free Now uruchamia tęczową flotę taksówek. 30 proc. klientów stwierdziło, że nie wsiądzie
Obsługą mediową nowej platformy w internecie zajmuje się agencja mediowa Sales&More, a jej komunikacją w mediach społecznościowych – agencja Digital Kingdom.
(AMS, 13.06.2023)