Young Leosia ambasadorką marki Orbit Refreshers

W ramach współpracy Young Leosia wyda utwór inspirowany Orbit Refreshers (fot. materiały prasowe)
Raperka Young Leosia została ambasadorką nowego produktu Mars Wrigley - Orbit Refreshers. Artystka pojawi się w kampanii launchującej produkt pod hasłem "Żuje się dobrze".
W ramach działań promocyjnych Young Leosia pojawi się w materiałach, które będą wykorzystywane w digitalu, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. W ramach kampanii zaplanowano także muzyczną loterię, która ruszy 1 czerwca. Raperka zapowiada również premierę utworu muzycznego inspirowanego Orbit Refreshers.
Czytaj też: Kowalczyk: Nie tylko Szmydt. Inni Polacy też brylują w mediach wschodniej propagandy
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words Group.
(KAP, 17.05.2024)
