Cleo i Jan Dąbrowski promują Bank Pekao w kampanii Digital Kingdom

Kampania promuje ofertę banku dla dzieci w wieku 6-12 lat (fot. materiały prasowe)
Digital Kingdom przygotowała kampanię reklamową dla Banku Pekao, w której promowany jest pakiet PeoPay Kids. W działaniach pojawiają się influencerzy: piosenkarka Cleo oraz youtuber Jan Dąbrowski.
W oparciu o platformę komunikacyjną "Jak nie teraz to kiedy" Digital Kingdom w kampanii przedstawia grę edukacyjną dla dzieci w wieku 6-12 lat połączoną z aplikacją mobilną i Pakietem PeoPay Kids. Celem działań jest poszerzenie świadomości produktu bankowego wśród dzieci i zainteresowanie nim rodziców.
Czytaj też: Käärijä ambasadorem marki Oddlygood
W ramach kampanii Digital Kingdom odpowiada za strategię i realizację działań w social mediach, produkcję materiałów wideo oraz zdjęć, które są bazą dla wszystkich assetów, a także za koordynację współpracy z Cleo i Janem Dąbrowskim.
Spot można zobaczyć, klikając tutaj.
(KAP, 11.09.2023)
