Bartosz Kowalczyk drugim client service director w Digital Kingdom

Bartosz Kowalczyk (z lewej) i Adam Gaskiewicz (fot. materiały prasowe)
Bartosz Kowalczyk, dotychczas account director w zespole Pepco, awansuje w Digital Kingdom na stanowisko client service director. Dział client service agencji został podzielony na dwa huby klienckie.
W nowej strukturze zespoły dedykowane Pepco, Haleon, Circle K, AXN będą raportować do Bartosza Kowalczyka, a zespoły pracujące dla Banku Pekao SA, Wedla, Alior Banku, Marsa i Columbia Pictures do Adama Gaskiewicza (client service director od 2023 roku).
Kowalczyk dołączył do Digital Kingdom w 2022 roku, obejmując stanowisko account director zespołu obsługującego Pepco. Wcześniej w Artegence, Agencji Warszawa, Wavemaker i Wills Integrated odpowiadał za nagradzane kampanie i komunikację takich marek, jak: Dove, Dove Men+Care, Lion czy Kit Kat.
Gustaw Rozmarynowski, managing director & partner Digital Kingdom, informuje, że w 2024 roku agencja miała blisko 21 mln netto przychodu (wzrost o 28 proc. rok do roku) i około 16 mln netto revenue (wzrost o 30 proc.).
(KAP, 12.03.2025)
