Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Kowalczyk drugim client service director w Digital Kingdom

Bartosz Kowalczyk (z lewej) i Adam Gaskiewicz (fot. materiały prasowe)

Bartosz Kowalczyk, dotychczas account director w zespole Pepco, awansuje w Digital Kingdom na stanowisko client service director. Dział client service agencji został podzielony na dwa huby klienckie.

W nowej strukturze zespoły dedykowane Pepco, Haleon, Circle K, AXN będą raportować do Bartosza Kowalczyka, a zespoły pracujące dla Banku Pekao SA, Wedla, Alior Banku, Marsa i Columbia Pictures do Adama Gaskiewicza (client service director od 2023 roku).

Kowalczyk dołączył do Digital Kingdom w 2022 roku, obejmując stanowisko account director zespołu obsługującego Pepco. Wcześniej w Artegence, Agencji Warszawa, Wavemaker i Wills Integrated odpowiadał za nagradzane kampanie i komunikację takich marek, jak: Dove, Dove Men+Care, Lion czy Kit Kat.

Gustaw Rozmarynowski, managing director & partner Digital Kingdom, informuje, że  w 2024 roku agencja miała blisko 21 mln netto przychodu (wzrost o 28 proc. rok do roku) i około 16 mln netto revenue (wzrost o 30 proc.). 

(KAP, 12.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.