#PowiedzCześćRóżnorodności – startuje kampania promująca pozytywną siłę różnorodności
Kampania ma uświadomić firmom, że te z nich, które opierają strategie i inicjatywy na różnorodności, budują miejsca pracy, w których osoby zatrudnione czują się dowartościowane (screen: YouTube/better - brands with purpose)
Fundacja DEI Alliance, skupiona na zagadnieniach różnorodności, równych szans i włączenia, oraz firma consultingowa Better – połączyły siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo.
"Człowieka nie da się opisać jednym słowem" – takie hasło przewodnie towarzyszy kampanii #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej celem ma być promowanie pozytywnej siły różnorodności, która łączy, inspiruje, jest motorem napędowym organizacji.
Czytaj też: "Marzenia do wypożyczenia" w kampanii promującej Wypożyczalnię OLX
Kampania ma uświadomić firmom, że te z nich, które opierają strategie i inicjatywy na różnorodności, budują miejsca pracy, w których osoby zatrudnione czują się dowartościowane. #PowiedzCześćRóżnorodności to kampania społeczna, która ma być świadectwem takiego podejścia w biznesie.
Dzięki Screen Network – partnerowi strategicznemu, kampania będzie obecna w przestrzeni outdooru w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Szczecinie. Do połowy lipca 2023 roku będzie również prowadzona w mediach społecznościowych. Działania związane z kampanią obserwować można na dedykowanej stronie www.czescroznorodnosci.pl.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada Havas Warsaw.
Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały
(AMS, 10.05.2023)