Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aquaphor w kampanii zachęca do zmiany wody na lepszą

Aquaphor w kampanii zachęca do wyboru filtrów Aquaphor i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń (screen: YouTube/Aquaphor Poland Sp. z o.o.)

Aquaphor, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia.

Celem akcji ma być pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu – picie lepszej, czystszej wody – może przynieść wiele korzyści. Aquaphor w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca konsumentów do wyboru filtrów Aquaphor i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej.

Czytaj też: Decathlon w kampanii reklamowej proponuje, by wprowadzić WF na maturę

Kampania obejmuje działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.

Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały

(AMS, 04.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.