Aquaphor w kampanii zachęca do zmiany wody na lepszą
Aquaphor w kampanii zachęca do wyboru filtrów Aquaphor i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń (screen: YouTube/Aquaphor Poland Sp. z o.o.)
Aquaphor, globalny producent filtrów do wody, w nowej kampanii pod hasłem „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca, by otworzyć się na wyzwania, które podnoszą jakość codziennego życia.
Celem akcji ma być pokazanie, że nawet najmniejsza zmiana w życiu – picie lepszej, czystszej wody – może przynieść wiele korzyści. Aquaphor w kampanii „Zmień coś na lepsze. Zmień wodę na lepszą” zachęca konsumentów do wyboru filtrów Aquaphor i rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń. Dobra woda ma być impulsem do kolejnych kroków, motywatorem, by zrobić coś więcej.
Czytaj też: Decathlon w kampanii reklamowej proponuje, by wprowadzić WF na maturę
Kampania obejmuje działania reklamowe w digitalu, aktywacje w mediach społecznościowych i prasie oraz materiały promocyjne do sieci handlowych.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna FCB&theMilkman.
Czytaj też: Nowy "Press": Bianka Zalewska i jej dwa światy, Duklanowski od wrzutek, tata Maty i kryminały
(AMS, 04.05.2023)