Ikea w kampanii rozprawia się z mitami na temat zrównoważonego życia
Celem kampanii jest przekazanie pomysłów i wskazówek, jak żyć w bardziej przyjazny dla siebie i planety sposób (fot. materiały prasowe)
Ikea rusza z kampanią „Pogromcy mitów”, w której pokazuje, jak w prosty sposób zacząć prowadzić lepszy dla siebie i dla środowiska styl życia.
Celem kampanii ma być przekazanie pomysłów i wskazówek, jak żyć w bardziej przyjazny dla siebie i planety sposób, a także obalenie mitów, że życie w duchu eko jest drogie i wymaga wysiłku. Kampania ma docierać do odbiorców za pomocą internetu, zarówno poprzez wideo na YouTube czy TikTok, jak i display w social mediach oraz serwisach internetowych zajmujących się środowiskiem.
Czytaj też: AMS wspólnie z Katowicami realizuje projekt "Zielony przystanek na wiosnę"
W tym celu powstało 17 różnych formatów. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words.
Ogólnopolska kampania wystartuje 24 kwietnia i potrwa do 28 maja.
(AMS, 21.04.2023)