Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Zdrowia zapłaciło Telewizji Trwam ponad 1,7 mln zł

Resort zdrowia ujawnił, że z zależną od zgromadzenia redemptorystów Fundacją Lux Veritatis zawarł w 2021 roku dwie umowy o wartości 430 493,85 zł oraz 489 589,77 zł. Trzecia - zawarta w 2022 roku - opiewała na kwotę 799 995,69 zł (screen: Youtube.com/Radio Maryja)

Do resortów hojnie płacących Telewizji Trwam dołączyło Ministerstwo Zdrowia. Za wykup czasu antenowego w tej stacji zapłaciło ponad 1,7 mln zł.

O umowy zawierane przez Ministerstwo Zdrowia ze Zgromadzeniem Najświętszego Odkupiciela (ojcowie redemptoryści) lub jego prowincją i fundacjami z nim związanymi zapytała w interpelacji posłanka na Sejm RP Hanna Gill-Piątek.

Czytaj też: Poseł PO do Doroty Kani na antenie PR24: "Rozliczymy panią za to, co pani robi w imperium Obajtkowym"

W odpowiedzi resort zdrowia musiał ujawnić, że z zależną od zgromadzenia redemptorystów Fundacją Lux Veritatis zawarł w 2021 roku dwie umowy o wartości 430 493,85 zł oraz 489 589,77 zł. Trzecia - zawarta w 2022 roku - opiewała natomiast na kwotę 799 995,69 zł.

Czytaj też: Dziennikarka Ewa Stankiewicz organizuje marsz w rocznicę katastrofy smoleńskiej - pisze o zamachu i zamordowanych

Jak wyjaśnia resort zdrowia, wszystkie umowy obejmowały zakup czasu antenowego oraz emisję spotów "w ramach prowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych zwiększających świadomość Polaków i zachęcających do wykonywania badań profilaktycznych w ramach programu »Profilaktyka 40 PLUS« oraz kampanii społecznej Ministra Zdrowia »Planuję długie życie« w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej".

Jak informowaliśmy w "Presserwisie", dzięki interpelacjom Hanny Gill-Piątek okazało się, że wiele ministerstw kupowało czas antenowy w Telewizji Trwam w latach 2021-2022. Resort rodziny i polityki społecznej wydał na ten cel 380 tys. zł, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – 250 tys. zł, resort klimatu i ochrony środowiska – 151,3 tys. zł, edukacji i nauki - 122,9 tys. zł.

W 2021 roku Telewizja Trwam miała 0,52 proc. udziału w rynku oglądalności. Rok do roku stacja zanotowała wtedy spadek udziału o 10 proc.

(JF, 06.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.