Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's tymczasowo zamknął biura w USA. Będą zwolnienia

McDonald's poprosił pracowników także o odwołanie wszystkich osobistych spotkań z dostawcami i innymi podmiotami zewnętrznymi w swojej siedzibie (fot. Wikimedia Commons/Dirk Tussing)

"The Wall Street Journal" jako pierwszy poinformował, że McDonald's tymczasowo – od poniedziałku do końca środy – zamyka swoje biura w Stanach Zjednoczonych. Firma szykuje się do zakomunikowania pracownikom o nadchodzącej restrukturyzacji i zwolnieniach.

W wysłanym w ubiegłym tygodniu e-mailu McDonald's poprosił amerykańskich i niektórych międzynarodowych pracowników o pracę z domu. O decyzjach kadrowych zatrudnieni w firmie mogą się dowiedzieć online. Nie wiadomo, jak wielu pracowników zostanie zwolnionych.

Czytaj też: "The New York Times" nie będzie płacić za weryfikację konta na Twitterze

Przeniesienie pracowników do pracy zdalnej wynikało z oczekiwanego wzrostu liczby podróży w nadchodzących dniach. Grupa dodała, że chce "zapewnić komfort i poufność” pracownikom w okresie powiadamiania o zwolnieniach.

McDonald's zatrudnia ponad 150 tys. osób na stanowiskach korporacyjnych i w należących do niego restauracjach. Na początku tego roku firma sygnalizowała, że będzie musiała wstrzymać lub zrezygnować z niektórych projektów, ponieważ rozległy charakter działalności doprowadził do zwolnień i spowolnienia innowacji. Dyrektor naczelny Chris Kempczinski zauważył wówczas, że niektóre stanowiska "zostaną przeniesione” lub "mogą zniknąć”.

McDonald's poprosił pracowników także o odwołanie wszystkich osobistych spotkań z dostawcami i innymi podmiotami zewnętrznymi w swojej siedzibie.

Czytaj też: Marki powinny stawiać na synergię TV i YouTube. Badanie SAR, Google i Kantar

(MAC, 04.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.