Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's tymczasowo zamknął biura w USA. Będą zwolnienia

McDonald's poprosił pracowników także o odwołanie wszystkich osobistych spotkań z dostawcami i innymi podmiotami zewnętrznymi w swojej siedzibie (fot. Wikimedia Commons/Dirk Tussing)

"The Wall Street Journal" jako pierwszy poinformował, że McDonald's tymczasowo – od poniedziałku do końca środy – zamyka swoje biura w Stanach Zjednoczonych. Firma szykuje się do zakomunikowania pracownikom o nadchodzącej restrukturyzacji i zwolnieniach.

W wysłanym w ubiegłym tygodniu e-mailu McDonald's poprosił amerykańskich i niektórych międzynarodowych pracowników o pracę z domu. O decyzjach kadrowych zatrudnieni w firmie mogą się dowiedzieć online. Nie wiadomo, jak wielu pracowników zostanie zwolnionych.

Czytaj też: "The New York Times" nie będzie płacić za weryfikację konta na Twitterze

Przeniesienie pracowników do pracy zdalnej wynikało z oczekiwanego wzrostu liczby podróży w nadchodzących dniach. Grupa dodała, że chce "zapewnić komfort i poufność” pracownikom w okresie powiadamiania o zwolnieniach.

McDonald's zatrudnia ponad 150 tys. osób na stanowiskach korporacyjnych i w należących do niego restauracjach. Na początku tego roku firma sygnalizowała, że będzie musiała wstrzymać lub zrezygnować z niektórych projektów, ponieważ rozległy charakter działalności doprowadził do zwolnień i spowolnienia innowacji. Dyrektor naczelny Chris Kempczinski zauważył wówczas, że niektóre stanowiska "zostaną przeniesione” lub "mogą zniknąć”.

McDonald's poprosił pracowników także o odwołanie wszystkich osobistych spotkań z dostawcami i innymi podmiotami zewnętrznymi w swojej siedzibie.

Czytaj też: Marki powinny stawiać na synergię TV i YouTube. Badanie SAR, Google i Kantar

(MAC, 04.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.