Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO na czwartym sezonie definitywnie kończy serial "Sukcesja"

Jeremy Strong, Sarah Snook i Kieran Culkin w czwartym sezonie nadal knują i walczą o władzę w rodzinie Royów (screen: YouTube/HBO)

Szef HBO Casey Bloys w wywiadzie dla tygodnika "Variety" ogłosił, że czwarty sezon wielokrotnie nagradzanego serialu "Sukcesja" będzie definitywnie ostatnim, a sieć nie tylko nie zamierza kontynuować produkcji, ale też nie przewiduje żadnych spin-offów.

Twórca i producent wykonawczy Jesse Armstrong ujawnił też tę wiadomość w wywiadzie dla "The New Yorker". Stwierdził jednak, że nie wyklucza, iż za pół roku zacznie mu brakować serialu i zacznie sondować, czy osoby zaangażowane w jego realizację nie byłyby chętne wrócić do projektu.

Czytaj też: TVN Siedem wiosną z produkcjami HBO, ważą się losy serialu "Papiery na szczęście"

"The Guardian" uzyskał wypowiedź Armstronga, że producent rozważa osobny serial, którego bohaterem mógłby uczynić jedną z jego głównych postaci lub koncentrujący się tylko na jednym z kilku głównych wątków.

W sezonie 4, którego premiera na HBO Max odbędzie się 26 marca, sprzedaż konglomeratu medialnego Waystar Royco wizjonerowi technologii Lukasowi Matssonowi (Alexander Skarsgård) jest coraz bliższa realizacji. Perspektywa sprzedaży wywołuje niepokój i podziały rodzinne wśród Royów przewidujących, jak będzie wyglądało ich życie po sfinalizowaniu transakcji. Wywiązuje się walka o władzę.

Czytaj też: Polska wersja talent show "Starstruck" na razie nie powstanie, nie ma chętnych na ten format

W serialu "Succession", którego premiera miała miejsce w 2018 roku, występują m.in. Brian Cox, Jeremy Strong, Sarah Snook, Kieran Culkin, Alan Ruck, Matthew Macfadyen, Nicholas Braun i J. Smith-Cameron.

W sumie cztery sezony serialu liczą 39 odcinków. Pierwszy, drugi i czwarty po dziesięć, trzeci miał tylko dziewięć.

Czytaj też: Szymon Jadczak, Dziennikarz Roku 2022: Nie biorę jeńców

(MAC, 27.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.