Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO na czwartym sezonie definitywnie kończy serial "Sukcesja"

Jeremy Strong, Sarah Snook i Kieran Culkin w czwartym sezonie nadal knują i walczą o władzę w rodzinie Royów (screen: YouTube/HBO)

Szef HBO Casey Bloys w wywiadzie dla tygodnika "Variety" ogłosił, że czwarty sezon wielokrotnie nagradzanego serialu "Sukcesja" będzie definitywnie ostatnim, a sieć nie tylko nie zamierza kontynuować produkcji, ale też nie przewiduje żadnych spin-offów.

Twórca i producent wykonawczy Jesse Armstrong ujawnił też tę wiadomość w wywiadzie dla "The New Yorker". Stwierdził jednak, że nie wyklucza, iż za pół roku zacznie mu brakować serialu i zacznie sondować, czy osoby zaangażowane w jego realizację nie byłyby chętne wrócić do projektu.

Czytaj też: TVN Siedem wiosną z produkcjami HBO, ważą się losy serialu "Papiery na szczęście"

"The Guardian" uzyskał wypowiedź Armstronga, że producent rozważa osobny serial, którego bohaterem mógłby uczynić jedną z jego głównych postaci lub koncentrujący się tylko na jednym z kilku głównych wątków.

W sezonie 4, którego premiera na HBO Max odbędzie się 26 marca, sprzedaż konglomeratu medialnego Waystar Royco wizjonerowi technologii Lukasowi Matssonowi (Alexander Skarsgård) jest coraz bliższa realizacji. Perspektywa sprzedaży wywołuje niepokój i podziały rodzinne wśród Royów przewidujących, jak będzie wyglądało ich życie po sfinalizowaniu transakcji. Wywiązuje się walka o władzę.

Czytaj też: Polska wersja talent show "Starstruck" na razie nie powstanie, nie ma chętnych na ten format

W serialu "Succession", którego premiera miała miejsce w 2018 roku, występują m.in. Brian Cox, Jeremy Strong, Sarah Snook, Kieran Culkin, Alan Ruck, Matthew Macfadyen, Nicholas Braun i J. Smith-Cameron.

W sumie cztery sezony serialu liczą 39 odcinków. Pierwszy, drugi i czwarty po dziesięć, trzeci miał tylko dziewięć.

Czytaj też: Szymon Jadczak, Dziennikarz Roku 2022: Nie biorę jeńców

(MAC, 27.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.