Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska wersja talent show "Starstruck" na razie nie powstanie, nie ma chętnych na ten format

Biorące udział w show drużyny, składające się z obcych sobie osób wyłonionych w castingach, są przebierane za artystów muzycznych (screen: YouTube/Keeley Smith)

Polska wersja muzycznego talent show "Starstruck" na razie nie powstanie. Programem nie jest bowiem obecnie zainteresowana żadna z czołowych polskich telewizji – ustalił "Presserwis".

Castingi do programu jego producent, firma Endemol Shine Polska, rozpoczął w połowie 2022 roku. Obecnie nie są już prowadzone. Według wstępnych założeń "Starstruck" miał być emitowany na jednej z ogólnopolskich anten telewizyjnych najwcześniej wiosną 2023 roku. Format był przymierzany do Polsatu, ale ostatecznie stacja się na niego nie zdecydowała. Nie były nim zainteresowane też inne stacje.

Czytaj też: Show "Hell's Kitchen" w Polsacie nie będzie już tytułowany jako "Piekielna kuchnia"

– Na razie nie ma rozmów z nadawcami na temat tego programu, bo na rynku nie ma popytu na nowości. Nadawcy trzymają w ryzach wydatki na ramówki i wolą stawiać na formaty, które już się sprawdziły. Z kolei, jeśli już wprowadzają jakieś nowości, to są one niskobudżetowe, jak np. "Nastolatki rządzą... kasą" z TVN. Być może rozmowy w sprawie wprowadzenia "Starstrucka" do kolejnych ramówek zostaną wznowione w połowie marca, po pierwszych wynikach wiosennych ramówek – mówi nam osoba znająca kulisy sprawy.

"Sturstruck" to brytyjski format, nadawany w telewizji ITV. Biorące udział w show drużyny, składające się z obcych sobie osób wyłonionych w castingach, są przebierane za artystów muzycznych. Następnie wykonują ich utwory, naśladując ich głosy. Program ma formułę podobną do "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu, ale nie występują w nim gwiazdy.

Polsat od tegorocznego wiosennego sezonu zdecydował się na poszerzenie formuły programu "Twoja twarz brzmi znajomo" i poza aktorami oraz piosenkarzami będzie w nim występowała jedna osoba wyłoniona w otwartym castingu.

Czytaj też: TVP 2 wiosną bez nowych odcinków "Tak to leciało!", program ma wrócić jesienią

Format "Starstruck" znajduje się w katalogu grupy Banijay, która jest właścicielem Endemol Shine Polska.

(MNIE, 25.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.